coincidence? YOU DECIDE!

Coincedence, or bullshit?

  • OMFG ITS A SIGN OF THE APOCOLYPSE!!!!

    Votes: 2 11.1%
  • Mere coincidence nothing else.

    Votes: 5 27.8%
  • I don't believe in this shit!

    Votes: 11 61.1%

  • Total voters
    18
Status
Not open for further replies.

The Freeshooter

No. II Xigbar
Joined
Mar 15, 2011
Messages
256
Age
31
Location
The castle that never was
Gil
0
Mako Points
0
The date of the erthquke in Jap. occured on the date 3/10/11
9/11 occured well on 9/11/01
The end of the world is speculated to happen on 12/21/12

I was thinking about the dates when the scariest thought occured...

3/10/11
+9/11/01
______________
12/21/12!!

I'm not sure if it's a warning or just coincidence but it damn near scared the shit out of me!

What do YOU THINK?
 

CassinoChips

Get out.
Veteran
Joined
Mar 24, 2009
Messages
3,567
Gil
0
Mako Points
1
Why are those two disasters any more significant than any other disaster that's happened ever?
 

Rey

♥Solo noi due insieme per sempre♥
Veteran
Joined
Aug 25, 2008
Messages
7,184
Gil
0
Mako Points
1
FFXIV
Ellia Lombardia
FFXIV Server
Lamia
Japan happened on the 11th. It is a lie
 

Koloth

Retired Dungeon Master
Veteran
Joined
Sep 30, 2006
Messages
1,372
Location
Kronos
Gil
0
Mako Points
0
The end of the world is not 12/21/12. Thats when the ancient aliens come back.
 

Aeris 

FFVII dork
Joined
Feb 16, 2011
Messages
447
Age
30
Location
Midgar
Gil
0
Mako Points
0
We have been over due for a polar shift for a long time.
I watch a load of science and history crap, so I'm not freaked.
I think the series of events will cause some destruction but I doubt the world will end.
 

Æon Flux

I dont discriminate I hate everyone equally
Joined
Sep 26, 2009
Messages
432
Location
In a lovely handbasket
Gil
0
Mako Points
0
Ah i find people believe what they want no matter what.
Personaly I think the world will end at some point but im uncaring of when.
Theres no point in stressing over what one cannot change.
People tend to see relations in things thet may or may not be true...so tell me how would one stop an earthquake or a tsunami?
 

Naoto Shirogane

The Chesire Cat
Veteran
Joined
Dec 30, 2010
Messages
1,099
Location
In the Midnight Channel
Gil
0
Mako Points
1
The world is not going to end in 2012. The only thing thats going to happen in 2012 is all planets lineing up in a straight line. and earth moving closer to the center of the milky way. this is not suppose to affect earth in any way.
 

Thief of Hearts Joker

~Phantom of the Past~
Veteran
Joined
Feb 18, 2011
Messages
3,050
Location
In another Palace stealing Hearts.
Gil
8
Mako Points
1
FFXIV
Kuro Narukami
FFXIV Server
Lamia
Oh lordy lordy the end is Neigh...

Shut up -.- The world wont end in 2012 if you End of world morons would think a min whats in the bible....oh yeah NO ONE FUCKING KNOWS WHEN IT ENDS!

Though im not much for religion

All these stupid predictions are spun all over and it pisses me off big time when someone brings them up

1.The Earthquakes are something that happens Everywhere hell theres a small one that happens every freaking day blaming this on some doomsday prediction is moronic and small minded!

2.My belief right now is that the Moon is coming closer which could have caused the quake to happen because when the moon moves closer the pressure affects the Earths Tecktonic((sp)) Plate movement increasing the rate of Earthquakes

3.on March 19th stay in your home Sharpshooter I dont wanna see a thread saying HOLY SHIT the moon is gonna hit us O_O! when it looks closer than it should

4.If it ends it ends we die and the universe moves on humans are just a stepping stone on the Universal path

Ive said what Ive wanted Infract me or w/e for saying alot of flamy things I just get sick and bloody tired of seeing this kind of shit on every forum -.-
 

The Freeshooter

No. II Xigbar
Joined
Mar 15, 2011
Messages
256
Age
31
Location
The castle that never was
Gil
0
Mako Points
0
DAMN, someone hasn't been a good boy, I told you, I don't believe it's a warning, It's fuckin coincidence nothing else, I just wanted opinions so don't go mocking me or you'll regret it.

Btw, The name's Freeshooter, Sharpshooter is the name of my weapons, so fail.
 

Aeris 

FFVII dork
Joined
Feb 16, 2011
Messages
447
Age
30
Location
Midgar
Gil
0
Mako Points
0
I'm having trouble believing you're 21 too. :hmmm:
Most people I know in their twenties wouldn't reply in such a predictable manner.
Or at the very least, use sarcasim and not empty threats.
 

Ness

SHAZAM
Veteran
Joined
Aug 7, 2008
Messages
859
Age
34
Location
Virginia, USA
Gil
2
Mako Points
2
Ive said what Ive wanted Infract me or w/e for saying alot of flamy things I just get sick and bloody tired of seeing this kind of shit on every forum -.-

Nobody's making you read the posts/reply to said posts/stay here if you don't like it.
 

The Freeshooter

No. II Xigbar
Joined
Mar 15, 2011
Messages
256
Age
31
Location
The castle that never was
Gil
0
Mako Points
0
I'm having trouble believing you're 21 too. :hmmm:
Most people I know in their twenties wouldn't reply in such a predictable manner.
Or at the very least, use sarcasim and not empty threats.

You do realize I have Multiple personalities, and they weren't born on the same day I was 13 when I was diagnosed making him 7 years old... Please try to remember that in the future.

Anyway I would love to sit around aimlessly waiting for my impending doom but I have a life so when I die I die end of story.
 
Status
Not open for further replies.
Top