Sprout
Reaction score
89

Profile posts Latest activity Postings About Inventory

  • Caught up with Scotland a bit! He finally got discord, although it's painfully obvious he has no clue how to use it. Bless him lmao. I hate Skype is so messed up anymore. I miss MSN days. -.-
    Sprout
    Sprout
    Ha I'm glad. He's like one of those nerds who has no clue how to use technology. Sad times :'(.
    • Haha
    Reactions: Six
    How have you been, Green? Figured I'd check in. Ups and downs on this side too, go figure, huh?
    Sprout
    Sprout
    Hey Kiras, yeah I'm sort of bored of telling anyone I'm not feeling great since that makes me feel even worse lol. I'm glad you took the time out to ask though.

    What's wrong? Anything I can help with?
    Six
    Six
    I understand how you feel. It's kinda the same for me. I feel like I keep repeating the same old story where I'm expecting people to tell me to get a grip. It's nothing in particular at the moment, just the way I'm feeling sometimes. I could definitely relate to what you mentioned in that one thread in HQ, so just figured I'd shoot ya a message.
    Green, if you don't mind me asking - where is your icon on YouTube from?
    Six
    Six
    I had no idea... >.> Thank you lmao.
    shivas
    shivas
    @Six it was fun back in 2016 but i don't think anyone uses it anymore lmao AND ANY TIME <3
    • Like
    Reactions: Six
    Sprout
    Sprout
    All is quite correct :monocle:. I was gonna change it based on holidays etc but they're not doing the mii thing anymore, I don't think.
    • Like
    Reactions: Six
    I... don't know. Maybe I guess? I've been watching it so we'll see, I was actually remembering the Ghost days with you, Adam, Lewis and I those were some funny times. Yeah I might, really undecided on it we'll see I guess but it would be nice.
    You'll find it next time you log in. You should have the option to teleport to my house now, and the FC house is right above mine. :)
    I added you as a tenant in my small house, which is right next to the fc house. This way you can teleport quickly and chill with us losers. :awesome:
    Oh really? I guess I never heard much about the movie but I had assumed it did fairly well. Sad to hear if it flopped.

    And I think AoT's strength was in its concept. The world and character designs were done really well and the 3D maneuver gear is just awesome. That much definitely deserves a lot of attention. The execution wasn't bad per se, but could and should have done better. But that's not really the anime's fault, the author of the source material is just taking too dang long to wrap things up :lew:
    Your nominations made me feel all warm and tingly inside, Thanks! I'll expect my plaque/full-sized statues in the mail any day now!
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top